7 Nisan 2011 Perşembe

Ayakkabılarını Kapımın Önünde Görmek İstiyorum

çünkü bu seni seviyorumun içine nal dikmektir ayrıca bu endorfinin hayatında duyduğu en romantizm kokulu cümledir ama konumuz bu değil sevgili okuyucu ya da okumaya çalışıcı ya da endorfin de kimmiş ya siktiret diyici benim hayatımda en çok merak ettiğim şey gerizekalı olup olmadığımdır gerçekten bunu bilmiyorum ve nedense öğrenmek istiyorum öğrenince ne yapacağımı hiç mi hiç bilmiyorum tahmin etmem gerekirse bana gerizekalı olduğumu anlatmaya çalışan iki çeşit insan var birincisi bana agresifçe gelip ne gerizekalı adamsın sen diyen zatiyet bu adama karşı büyük ihtimal savunmaya geçerim aslında haksız olduğunu ve benim haklı olduğumu anlatmaya çalışırım ikinci adam ise bana insani yaklaşımlarda bulunup neden gerizekalı olduğumu anlatmaya çalışan adamdır o gerçekten adamdır ve o adam bana tatlı dille ne kadar hakaret ederse etsin gider alnından öperim o adamın  niyet insanın diline yansır demişler çünkü pardon ya şimdi ben uydurdum onu herneyse ben o adamların  niyetini bozdurmam ve ve ve onlar için elimden geleni yaparım adamın niyeti iyi çünkü diyip aynı cümleleri de tekrar yazmam boşuna hani cidden merak ediyorum yani bi yorum yapsana şuraya be hacı hayatta en çok eksikliğini hissettiğim şey ise bir yol göstericidir arkadaş şimdi bu cümleden de benim çıkardığım şey sen ne kadar gerizekalısın ki bir yol göstericiye ihtiyaç duyuyorsun oldu evet sanırım ben gerizekalıyım o değil bu yüzden ben de mantığıma göre hareket etmeye çalışıyorum en nefret ettiğim özelliğim ise nerede durabileceğimi bilmemem karşılıklı cevaplarla sonuca ulaşmaya çalışıyoruz ama olmuyor ben kendimi ifade etmeye çalışıyorum o ise kazanmaya çalışıyor ama ben bunu farkedemiyorum ve çocuk sevinsin diye düşünemiyorum bunun doğruyu bulma çalışması olduğunu falan zannediyorum ya hay allah seni kar etmesin yağmayasın kışbaharyaz günleri bir de bugün iş çıkışı mutlu olmaya en yakın insan hayatın bir yarış olmadığının farkına varan insandır diye düşündüm bilmiyorum ne kadar doğru ayrıca uyumsuz iki insan yok sanki ya sadece birbiriyle anlaşmaya yanaşmayan insan var gibi geldi şimdi bana neyse kal sağlıcakla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder