6 Nisan 2011 Çarşamba

Kadınlar Derin Mevzu Arkadaş

ben şimdi bu kadın erkek mevzuna takılmış durumdayım sayın seyirciler kadınlar erkeklerden ne bekler hiç bilmiyorum o derece odun biriyim ama bildiğim bir şey varsa o da kadınları kendimiz kadar özgürleştirmedikçe bizden bir bok olmayacağıdır hani sonuçta beraber yaşıyoruz aynı havayı soluyoruz aynı yolları yürüyoruz onlar da bizim kadar meraklılar ve allah akıl fikir dağıtırken onlar da sıraya girmiş falan peki neden biz onlara kendimiz kadar özgürlük vermek istemiyoruz bilmiyorum ya da neden özgürlük vermek isteyenlerimize karşı çıkıyorlar ben kadının zeki çevik özgür ve özgününü severim demiş atatürk sen de insansın be kadın diyorum ben de ya da ben de insanım be kadın mı demeliyim bilemedim şimdi ya bir de kadınlar erkekler arası yazılı olmayan sosyal kurallar var hiç bir sosyal kurala anlam veremediğim gibi bu sosyal kurallara da anlam veremedim rahat olacaksın hacı yani modern zamanlarda yaşıyoruz kız evi naz evi yapmanın da bir mantığı yok o eskidenmiş aslında bir bakıma anlam veriyorum üzüm yemek değil bağcıyı dövmek isteyen kadının mantığıdır bu birbirimize acı çektirmek yerine birbirimizin işini kolaylaştırmaya çalışsak daha mantıklı olur sanki bilmem bana öyle geliyor şimdi bunu okuyan arkadaşlar ilk önce ayağa kalkıp okusunlar lütfen sadece kadınları eleştirdiğim düşünülmesin erkek kısmını da eleştiriyorum ben hatta yanlışın çoğu bizim tarafta ama bu konuda çok hassas olduğumu da belirtmek isterim ciddicene ama belki de bu mantığı birilerine açıklayabilecek kadar iyi türkçem yok neyse görüşürüz kendime not bu akşam insan umursamadığı konuşmaları unutur tezime bir onay durumu çıkarttım haklı olduğum için mutsuzum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder